Het is nog even afwachten

26 juli 2021 - Hoofddorp, Nederland

Eind augustus wil ik op reis en met een interrailpas gereed wacht ik af tot de vertrekdatum dichterbij is en ik definitief weet of ik kan gaan. Vooralsnog lijkt het met een vaccinatiebewijs allemaal te moeten lukken, dus ik ben benieuwd! Ter voorbereiding van de pret heb ik deze nieuwe reis aangemaakt op de reisblogger waar ik in 2017 mijn eerste kids entertainment avontuur op heb gedeeld. Hopelijk kan het allemaal doorgaan en staat er na een reis van ongeveer 3 weken weer een blog vol leuke verhalen!

1. Yvonne Huijerman:
    26 juli 2021
    O wat leuk voor je Monica, hoop echt voor je dat het doorgaat en ik de verhalen kan lezen hierover. Jammer dat je andere plan om dit samen met Oma te gaan doen niet door kan gaan, maar ze is hard aan het werk dus hopelijk volgend jaar.
  2. Oma:
    26 juli 2021
    Ben heel benieuwd naar je reisverhalen Monica. Jammer dat ik niet met je mee kan maar o[ deze manier maak ik het ook wel een beetje mee. En ik hoop dat het voor jou wel echt door kan gaan.
  3. Dirk Exalto:
    26 juli 2021
    Duim echt voor je dat het allemaal door kan gaan en dat wij dan hiervandaan weer van jouw leuke reisverhalen kunnen genieten. Fingers crossed 🤞🏻🤞🏻