Overal regen maar mooie herinneringen

8 september 2017 - Hoofddorp, Nederland

Hallo allemaal,
Het is inmiddels al weer een week geleden sinds ik thuis ben gekomen en ben ook wel weer volledig ontvangen door Nederland. Al die regen die er nu steeds valt is hele andere koek dan de afgelopen 2 maanden, maar ik verwachtte ook niet anders en het laat me ergens toch wel weer thuisvoelen. Ik wilde deze laatste blog schrijven om even terug te blikken op de afgelopen 2 maanden. De eerste 6 weken in Kos waren op zoch al een hele ervaring. Met adembenemende uitzichten op Turkije, de leuke boottocht die wij hebben gedaan naar de 3 eilanden in de buurt en niet te vergeten de zonsondergang in Zia. Ook de aardbeving was een hele ervaring voor mij, niet alleen omdat ik dit nog nooit had meegemaakt, maar ook omdat ik hieruit zoveel dingen heb geleerd. Ik heb een knusse, als kamperen aanvoelende, paar nachten met het team gehad de dagen erna en we hebben dat allemaal samen meegemaakt. Ik heb vrienden gemaakt, waarvan ik 1 al over anderhalve week in België ga opzoeken! Ik heb lol gehad en ontdekt hoe fijn het is om regelmatig eventjes met het thuisfront te bellen. Na die 6 weken gingen de laatste 3 weken verder in Ibiza. Hier heb ik gezien hoe vreemd engelse mensen kunnen zijn, maar ook hier heb ik mooie zonsondergangen gezien. Ik heb mogen horen van een paar Britten dat ze mijn engels erg goed vonden en dat was erg leuk om te horen. Op Ibiza heb ik ook de waarde van me-time ontdekt. Tussen al het geweld van snel klagende en zeer luidruchtige maar toch ook hele vriendelijke engelse mensen was een wandelingetje niet verkeerd. Eventjes alleen bij een restaurantje gaan zitten of een slush puppy bij de bar heeft me goed gedaan. Al met al ben ik een hele ervaring rijker en kijk ik fijn terug op deze periode.
Ik wil graag iedereen bedanken voor het volgen en lezen van de blog. Ook de lieve en leuke berichtjes deden me goed en ik vond het erg leuk om deze blog bij te houden. Misschien doen we het volgend jaar wel weer!

1. Oma:
    8 september 2017
    Dat is een hele mooie blog die je schrijft nu je weer thuis bent en terug blikt op de laatste 2 maandenwat je beleefd hebt op Kos en Ibiza.
    Je bent een ervaring rijker en ziet dat het soms nie t zo gaat als je gewild hebt. Maar ik ben trots op je dat je doorgezet hebt na de aardbeving want dat is toch wel heel bijzonder om mee te maken. Je hebt hele bijzondere dingen beleefd en daar kan je toch met een goed gevoel op terug kijken. Geniet nog maar na van de mooie foto, s en van de blogs die je geschreven hebt.
  2. Dirk Exalto:
    8 september 2017
    Was leuk om je avonturen vanuit Nederland te volgen. Ik hoop dat je toch met een goed gevoel op de hele periode terug kan kijken. Inderdaad een hele ervaring rijker.
  3. Yvonne Huijerman:
    8 september 2017
    Fijn dat we hebben mogen meegenieten van je reizen de afgelopen tijd.
    En we heten je weer welkom in ons koude kikkerlandje
    groetjes tante yvonne
  4. Marielle:
    9 september 2017
    Vond het erg leuk om je verhalen te lezen en zeker ook wat van je te horen na de aardbeving, het eerste wat je wil weten is toch dat je veilig ben. Fijn dat je genoten heb en gelukkig ben je weer veilig thuis. Ook al ben je alweer een week thuis, Welkom thuis😀
  5. Sjoukje:
    9 september 2017
    Fijn dat je weer veilig thuis bent gekomen.
    Wij vonden het prettig om je op te halen.
    Ook leuk dat een aantal vrienden naar Schiphol zijn gekomen om je welkom te heten ..
  6. Jolande Stor:
    10 september 2017
    Super was het om je te volgen.
    Op naar volgend jaar en succes met studie of werk.