Zia

7 augustus 2017 - Kos, Griekenland

Zoals sommigen misschien al hebben gezien, staan er een paar prachtplaatjes op de site. Zaterdag was weer onze wekelijkse vrije dag en deze keer stond er het team event op het programma. Na een klein halfuurtje gefietst te hebben hebben wij met het hele team van Kos eiland bij beachbar Mylos een drankje gedaan. Na het drankje hebben we lekker een potje gevolleybald, wat een team Nederland-België tegen team Bulgarije werd. Dit was erg leuk en ondanks het verlies heb ik kunnen genieten van het spel. Na de volleybal zijn we even de zee in geweest en hebben we vervolgens lunch gegeten. Een lange tafel vol borden met kip, varken en watermeloen was het resultaat. Toen werd ik meegevraagd om met de auto naar Zia de reizen. Dit is een dorpje tegen de bergwand aan waar je volgens de mensen de mooiste zonsondergang van het eiland kan bewonderen. Ik denk dat ik daar in mee kan gaan want man wat was dat prachtig. Je zag de eilanden pserimos en kalymnos liggen, waar we een paar weken terug met de boot naartoe waren gegaan. En naast die eilanden weerkaatste de ondergaande zon op de zee. Het was adembenemend mooi. In deze sfeer hebben wij een lekkere kip souvlaki gegeten en genoten.
Vandaag heb ik doorgekregen dat ik vanaf donderdag in Ibiza mag vertoeven voor de laatste drie weken! Ik vlieg woensdagavond naar Brussel en donderdagochtend naar Ibiza. Aan de ene kant ben ik ontzettend blij en benieuwd naar deze laatste drie weken, maar het afscheid van mijn team hier in Kos is wel lastig. Vandaag heb ik een ontzettend lief cadeautjespakket gekregen. Ik ben hier echt heel dankbaar voor, er zaten 2 armbandjes, een sleutelhanger en een kos shotglas in. De afgelopen weken heb ik toch een band opgebouwd met team Aqualand en ik hoop en weet eigenlijk wel zeker dat we elkaar nog eens weerzien.