Keuzes maken

28 juli 2017 - Kos, Griekenland

Hallo allemaal,
Het is nu al weer een week geleden dat de aardbeving heeft plaatsgevonden, maar erg veel rustiger ben ik niet geworden. Ik loop momenteel rond met veel spanning in mijn lijf en vind het appartement de naarste plek om te zijn. Daarom heb ik de manager gevraagd of er gekeken kon worden naar een overplaatsing. Gisteravond heb ik een goed gesprek gevoerd met Nota, de mevrouw die bij de bar mix&match werkt. Door het gesprek ben ik wel wat rustiger en vrolijker geworden. Vanmiddag kreeg ik te horen dat er een plek vrij is op Ibiza! Ik heb de keus moeten maken tussen toch hier op Kos mijn laatste 4,5 week doorzetten of naar Ibiza te gaan. Aangezien ik hier niet echt slaap door het appartement en ik met veel stress rondloop, heb ik besloten op dit aanbod in te gaan. Een moeilijke beslissing omdat ik wel een hele goede band met een paar mensen op heb kunnen bouwen, maar het afscheid zou er sowieso gaan komen ooit. Nu is het afwachten wanneer het bedrijf een vervanger paraat heeft voor mij en hoor ik binnenkort meer over wanneer ik naar Ibiza ga. Een nieuw hoofdstuk dus van deze zomer vol sensatie.

1. Sjoukje:
    Leuk Monica !!
  2. Marielle:
    28 juli 2017
    Leuk Monica, heb je goed geregeld Na zo ervaring die je er verstandig aan om van omgeving te wisselen en er nog een geweldige zomer van te maken. Hoop dat ze gauw een vervanger voor je hebben. Groetjes van ons uit het warme Italië
  3. Oma:
    28 juli 2017
    Dat is in ieder geval goed nieuws dat er aan gewerkt wordt.
  4. Yvonne Huijerman:
    28 juli 2017
    Fijn dat je kunt veranderen van werkplek, dat ze maar gauw een vervanger hebben
    voor je en dan op naar een andere omgeving .
  5. Jolande Stor:
    29 juli 2017
    Je hebt wel gelijk Monica. Het duurt een poosje voor je de aardbeving een plekje hebt gegeven.
    Overplaatsing is de beste optie. Heel veel plezier op Ibiza.
  6. Dirk Exalto:
    29 juli 2017
    Helemaal top Monica. Heel veel plezier op Ibiza de laatste welen van je vakantie. Hopelijk kom je weer helemaal tot rust op je nieuwe stekkie.
  7. Denise:
    29 juli 2017
    Goeie plek om van te genieten :)