We zijn in Kos!!

30 juni 2017 - Kos, Griekenland

Goede nacht allemaal,
Na een ochtend en middag vol met zenuwen mocht ik dan eindelijk naar het vliegveld. Gisteravond papsi al gedag gezegd en vandaag ging mamsi mee naar Schiphol. Een dikke knuffel en we konden helemaal links bij vertrekhal 3 inchecken om vervolgens onze gate op te zoeken helemaal rechts bij B15.
Ik heb een meatballburger gegeten op de volledig vernieuwde foodcourt in lounge 1, mijn voormalige werkplek.
Na een vertraging van iets meer dan een uur zijn we tegen kwart voor 8 vertrokken! Ik heb ongeveer mijn huis aan kunnen wijzen en een stukje verder in de vlucht genoten van het uitzicht. Vanwege de vertraging kregen we een lekkere sandwich en een bekertje drinken. Onder het genot van een beker noodles hebben we een filmpje gekeken en om 23.45 locale tijd (een uurtje later dan in Nederland!) zijn wij geland. We kregen de koffers in notime en werden verwelkomt door de crew. Een halfuurtje later kwamen we aan in een ietwat primitief appartementje, maar met wat versiersels op de muur kunnen we er wat moois van maken. Het is wel erg warm dus de jacht op een ventilator gaat er komen!

1. Sjoukje:
    30 juni 2017
    Leuk om te lezen .. is het appartement dichtbij Aqualand?
  2. Ron:
    30 juni 2017
    Mooi te zien dat je er bent.
    Ik hoop dat je een leuke tijd tegemoet gaat, en er veel plezier aan beleeft.
  3. Oma:
    Hoi Monica,
    Wat leuk om je op deze manier te kunnen volgen. En zo kunnen wij meegenieten van je avontuurlijke vakantiewerk. Ook leuk om de foto's te kunnen zien. We wensen je een hele fijne tijd toe. Gr. Oma