Chocolate party en Kos stad

1 juli 2017 - Kos, Griekenland

Goedenavond,
Gisteren mochten wij bij de eerste paar kidsclubsessies zijn en hebben 1 Nederlands jongetje mogen begeleiden. Savonds was er de chocolate party. Hierbij hebben we gedanst met een stukje chocola op ons hoofd, onze handen gewassen met chocola en kinders helemaal onder gesmeerd met nesquik en water. De kinderen vonden het geweldig, de ouders niet helemaal, maar zolang de kids maar plezier gehad hebben.
Het is momenteel bijna 11 uur savonds en we zijn net gedouched en wel weer in het appartement. Vandaag was de vrije dag en zijn we een stukje gaan lopen naar een rustig tentje en hebben we gyros gegeten. De eigenaar en wat we denken zijn zoon vonden ons wel aardig en we kregen lekkere watermeloen en een in chocolade gedrenkt cakeje helemaal gratis. Dat vinden wij als hollanders natuurlijk erg fijn! Daarna zijn we richting het water gelopen en hebben we eventjes gepootjebaad in het water. Niet al te lang, want we waren daar in de open zon met een temperatuur van maarliefst 44!!! Graden. Om af te koelen zijn we even in het appartement geweest en tegen een uur of 5 besloten we naar Kos stad te gaan. Met de bus reden we daar naartoe en we hebben lekker rond kunnen hobbelen. Na een beetje de meeste hoofdstraatjes met souvenirshops verkend te hebben gingen we zitten bij restaurant Elia en hebben daar aparte maar lekkere dingen gegeten. Van de alleraardige ober kregen wij ook hier een lekker bordje watermeloen met wat kersen en galiameloen. We zijn nog langs een winkeltje geweest met enorm veel kruiden. Allemaal verschillende groottes aan zakjes dus oma als u dit leest, ik neem Griekse kerrie mee terug!

1. Sjoukje:
    1 juli 2017
    Leuk om te lezen wat je beleeft
  2. Marielle:
    1 juli 2017
    Wat leuk om zo de verhalen te lezen ,wat je allemaal beleeft daar. En die chocolade party geweldig,
    Veel plezier nog en tot je volgende blog.
    Groetjes Mariëlle
  3. Denise:
    2 juli 2017
    Ik ben nu ook aangemeld voor je verhalen Veel plezier daar. Het is leuk om te horen wat je beleeft:)
  4. Sjoukje:
    Monica en chocola
  5. Sjoukje:
    Monica & chocolade ...
  6. Oma:
    Hoi Monica,
    Wat een leuke dingen heb je al beleefd. Grappig zo, n chocolade party. En dan ook nog lekker gegeten. Genoten van het strand en van de hete zon. Wat zal je bruin terug komen. En wat lief van je om bij de kruiden aan je oma te denken. Als je dan weer terug komt kunnen we weer heerlijke gerechten met kerrie klaarmaken. Houden wij een kerrie party maar niet op ons hoofd hoor. Nu geniet er maar verder van en het is heel leuk om je te kunnen volgen. Xxoma
  7. Yvonne Huijerman:
    3 juli 2017
    Dat is al een hele belevenis, zo"n chocolade party, denk dat dat met dat warme weer lekker zal smelten, daar hoef je niets voor te doen.
    Hoop dat je in een mooi appartement terecht bent gekomen en je goed op kunt schieten met je maatje uit Holland, Nog veel plezier in de hitte, benijd je niets puf, puf
    Groetjes tante Yvonne
  8. Reina Meems:
    4 juli 2017
    Leuk om je te volgen zo, geniet van de tijd daar...
  9. Lanne:
    5 juli 2017
    Erg leuk om je te volgen in je avontuur. Veel plezier.