Zon zee strand eten en chocola

8 juli 2017 - Kos, Griekenland

Hallo allemaal!
Momenteel zit ik heerlijk in de schaduw op het strand. De zon is best wel warm dus het parasolletje staat open. Gister hebben we weer de chocoladeparty gehad. Deze keer waren er 3 belgische kindjes die ik helemaal onder mocht smeren, ze vonden het helemaal geweldig. Ik heb vanochtend een beetje bij kunnen slapen en smiddags zijn we weer op de bus gestapt om naar Kos stad te gaan. We waren op zoek naar een supermarktje maar liepen perongeluk tegen een archeologische site aan. Daar mocht je zonder toezicht doorheen lopen dus we hebben wat plaatjes kunnen schieten. Daarna zijn we naar onze collega's gelopen die op een strand op zonnebedjes lagen. Hier heeft een meneer een heel leuk armbandje voor mij gemaakt, ook hiervan staat een foto op de site. Vanavond gaan we nog wat eten en volgende week zaterdag gaan we naar een aqualand met het hele team. Al met al een lekker dagje tot nu toe!

1. Sjoukje:
    8 juli 2017
    Heerlijk ... lijkt wel vakantie !!
  2. Oma:
    8 juli 2017
    Zo te zien en te lezen ben je al aardig gewend,. Je maakt leuke dingen mee het lijkt me enig om kinderen onder de chocolade te smeren. Ik denk dat jullie wel schik hebben. Maar het bestaat niet alleen uit werken maar het lijkt ook wel vakantie. Als ik dat zo zie wil ik wel met je ruilen hoor, ik denk dat je ook wel een leuk groepje hebt. Nu Monica geniet er maar van en op deze manier kunnen wij meegenieten. Xxxxx
  3. Jolande Stor:
    9 juli 2017
    Wat een geweldig avontuur Monica.
    Een beetje werken en ook een beetje vakantie vieren. Je kan het ook leuk opschrijven.
    Tot de volgende keer.
  4. Denise:
    9 juli 2017
    Dat weer heb je hier niet in Nederland gelukkig wel waar jij nu bent:)